Wyszukiwarka
Logowanie
   PamiÄ™taj mnie
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

The Lord of the Rings: Gollum trafi na PC, PS5 i Xboksa Series X
W najnowszym numerze magazynu Edge pojawił się wywiad z twórcami zapowiedzianej w marcu zeszłego roku gry The Lord of the Rings: Gollum, nad którą pracuje zespół Daedalic Entertainment. Autorzy zdradzili, że produkcja trafi w 2021 roku na komputery osobiste, PlayStation 5 oraz Xboksa Series X. Poza tym twórcy zamierzają oddać w nasze ręce pozycję kładącą nacisk na skradanie i podejmowanie decyzji rzutujących na osobowość(i) tytułowego bohatera. Wygląd tego ostatniego będzie przy tym odbiegał od tego, do czego przyzwyczaiła nas rola Andy'ego Serkisa z filmowych trylogii Władca Pierścieni i Hobbit.

Jak mówi Carsten Fichtelmann, czyli prezes studia, w swoich dzieÅ‚ach J.R.R. Tolkien „nie odniósÅ‚ siÄ™ do rozmiarów Golluma", przez co „na pierwszych ilustracjach jest on gigantyczny, niczym potwór wyÅ‚aniajÄ…cy siÄ™ z bagna”. Na szczęście nie oznacza to, że w trakcie zabawy przejmiemy kontrolÄ™ nad olbrzymim monstrum – peÅ‚niÄ…cy funkcjÄ™ starszego producenta Kai Fiebig twierdzi, że jego ekipa nie planuje zawieść osób, które widziaÅ‚y jedynie filmy. Dodatkowo przypomina, że zanim zepsuÅ‚ go PierÅ›cieÅ„ WÅ‚adzy, Gollum byÅ‚ „czymÅ› na ksztaÅ‚t czÅ‚owieka”. Nie zmienia to jednak faktu, że bohater gry niemieckich deweloperów „nie wyglÄ…da jak Andy Serkis”. A wiÄ™c jak? Niestety obecnie to wciąż tajemnica.

Co zaÅ› tyczy siÄ™ osobowoÅ›ci protagonisty – z jednej strony możemy otrzymać postać, do której zapaÅ‚amy sympatiÄ…, a z drugiej bohatera budzÄ…cego strach. To, która „strona” postaci cierpiÄ…cej na rozdwojenie jaźni ostatecznie „weźmie górÄ™”, ma zależeć od decyzji podejmowanych przez nas w każdym rozdziale opowieÅ›ci. A te nie bÄ™dÄ… czarno-biaÅ‚e, gdyż jak mówi projektant gry – Martin Wilkes – „każda jego (Golluma – przyp. red) osobowość jest atakowana przez drugÄ… i każda musi siÄ™ obronić”. Warto bÄ™dzie przy tym pamiÄ™tać, że jeÅ›li częściej bÄ™dziemy skÅ‚aniać siÄ™ do bycia Gollumem, „zrobienie” z bohatera Sméagola w momencie najwiÄ™kszej próby bÄ™dzie trudniejsze (aczkolwiek wyglÄ…da na to, że nie niemożliwe).

Autorzy zamierzajÄ… wykorzystać rozdwojenie jaźni Golluma w jeszcze jeden sposób. Jako że bohater „i tak caÅ‚y czas mówi do siebie”, od czasu do czasu udzieli nam wskazówek na temat sytuacji, w jakich siÄ™ znajdzie. PrzykÅ‚adem może być moment, kiedy napotka na swojej drodze zbyt wielu silniejszych od niego przeciwników i zasugeruje, by spróbować ich ominąć. A skoro mowa o adwersarzach – w grze pojawiÄ… siÄ™ Nazgule, jednak bÄ™dÄ… mniej „cool” niż w filmach. Co to oznacza? Tak naprawdÄ™ nie wiadomo, gdyż dyrektor artystyczny projektu – Mathias Fischer – jedynie porównaÅ‚ ich rolÄ™ do perkusisty i basisty w zespole muzycznym.

Źródło:
"Vergil" - GRY-OnLine
Klemens
2020-01-07 17:37:57
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow