O tym, że Horizon: Zero Dawn ukaże się na komputerach osobistych spekulowano już od dłuższego czasu. W ubiegłym tygodniu informacja została oficjalnie potwierdzona. Wiemy również, że tytuł trafi na PC latem bieżącego roku. I jak to zwykle bywa w takich przypadkach, jednym z najistotniejszych zagadnień związanych z konwersją są ustawienia, które będziemy mogli dostosować podczas rozgrywki.
Jak się okazuje, pecetowi gracze nie będą mieli możliwości regulacji pola widzenia. Taką informację podała w odpowiedzi na pytanie użytkownika forum Steama jedna z deweloperek. Zapewnia ona, że zespół dodał kilka niezbędnych opcji dostrojenia gry do potrzeb graczy, ale zmiana FOV mogłaby zbyt mocno ingerować w rozgrywkę oraz styl wizualny produkcji:
Dodamy kilka sposobów na dostosowanie ustawień Horizon Zero Dawn na PC. Uważamy jednak, że zmiana FOV zbytnio ograniczy oryginalne doświadczenie i styl wizualny Horizon Zero Dawn, więc nie będziecie w stanie tego zmienić.
Kilka dni temu ta sama producentka potwierdziła, że produkcja będzie wspierać monitory ultrapanoramiczne (ultra-wide). Chociaż szeroki ekran i pole widzenia nie są od siebie bezpośrednio uzależnione, to nie ukrywajmy - możliwość ich dostosowania byłaby wskazana, szczególnie przy tak imponującym graficznie tytule.
Źródło:
"Serek" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2020-03-19 09:39:57
|
|