Próżno tutaj szukać ciekawych zakamarków. Owszem, szperamy, zaglądamy w każdy kąt, gdyż pozwoli nam to odnaleźć miejsca na flagi czy dobre przedmioty, ale to wszystko. Nie przyglądamy się widokom, bo ich po prostu nie ma. Jest płytko, monotonnie i bez życia. Szkoda.
To samo tyczy się napotkanych przeciwników. Wszelkie mięso armatnie to po jakimś czasie „kopiuj wklej”. Po kilku godzinach gry znamy w zasadzie każdy rodzaj wroga. Strasznie mało tutaj urozmaicenia. A przecież mitologia i folklor Chin pozwalają na to by dać się ponieść wyobraźni!
Za to brawa należą się twórcom za ścieżkę dźwiękową. Muzyka i efekty specjalne stoją na najwyższym poziomie. Proponuję zakładać słuchawki na uszy.
Spodobał mi się również system rozwoju postaci. Wydaje się skomplikowany tylko na początku. W gruncie rzeczy jest prosty, logiczny i spełnia swoją rolę. Kilka razy trzeba się zastanowić nad wydanym punktem. Inwestycja w żywioły nie dość, że powoduje przyrost statystyk bazowych, to dodatkowo pozwala odblokować odpowiednie czary. I co ważne, używać możemy tylko tych, na których żywiołach oparliśmy swój rozwój. W tym aspekcie jest naprawdę ok.
Na koniec zostawiłem to co najlepsze. Walka jest miodna i daje satysfakcję. Pojedynki są bardzo szybkie i efektowne. Mogą się podobać nie tylko grającym, ale również osobom oglądającym nasze poczynania z boku. Gdy już opanujemy system oparty na parowaniu, to każdy pojedynek sprawi nam radochę. Wisienką na torcie są oczywiście starcia z potężnymi bossami. Jedyny zarzut jaki może się tutaj pojawić to taki, że gra jest zbyt łatwa. Po tytule kreowanym na soulslike spodziewałem się bardziej wyśrubowanego poziomu trudności. Do
Dark Souls sporo jednak brakuje.
Wo Long to po prostu nieco bardziej wymagająca od standardów gra akcji.
Moja ocena to 7 punktów na 10. Po zespole
Team Ninja spodziewałem się czegoś więcej.
Wo Long Fallen Dynasty to dobra, rzemieślnicza robota, w której jednak zupełnie nie wykorzystano potencjału drzemiącego w chińskiej mitologii. W całości gdzieś ulotnił się klimat, którym ociekały trailery. Produkcja sprawia wrażenie stworzonej w wielkim pośpiechu, bez polotu i ciekawszego pomysłu.
Całość moich wrażeń zobaczycie
tutaj.
Metryczka
Grafika |
60% |
Muzyka |
80% |
Grywalność |
70% |
|
|
Ocena końcowa |
70% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
20 |
30 |
40 |
50 |
60 |
70 |
80 |
90 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
20 |
30 |
40 |
50 |
60 |
70 |
80 |
90 |
100 |
|
+ / -
Wymagania systemowe
Intel Core i7-8700 3.2 GHz / AMD Ryzen 5 3600XT 3.8 GHz, 16 GB RAM, karta grafiki 6 GB GeForce RTX 2060 / 8 GB Radeon RX 5700 XT lub lepsza, 60 GB HDD, Windows 10/11 64-bit
|
|
Autor: Suert
|
|
<< poprzednia | 1 | 2
|