Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Fable: Zapomniane Opowieści - uzupełnienie
Zadanie:
Polowanie



Zakłady:
  • Bez ubrania
  • Bez zadrapania
  • Na czas
  • Behead Leader

    Opis:
    To zadanie staje się dostępne po wykonaniu zadania na cmentarnej ścieżce. Naszym celem jest oswobodzenie zakładników z rąk bandytów.

    Porady:
    Bardzo prościutki zadanie. Udajemy się do Lookout Point, gdzie po zbliżeniu do wejścia do lasu otrzymujemy zadanie. Teraz na pomoście w rejonie Fisher Creek znajduje się pierwszy zakładnik. Jedyny problem jaki się pojawia to ten, że sami zlikwidujemy zakładnika. Toteż powinniśmy udać się w pobliże domku i rozprawić się z bandytami, a później wyeliminować przełożonego. Dowiadujemy się, że drugi zakładnik został zabrany w rejony Greatwood Lake. Idziemy tam i zostajemy zaatakowani. Najpierw likwidujemy zagrożenie. Teraz zauważamy, że w pobliżu starego mostu znajduje się przywódca, ale grozi, że poderżnie gardło zakładniczce. Musimy go zranić z dystansu. Bierzemy łuk albo czar i strzelamy w delikwenta. Rozjuszony bandyta rusza na nas. Pozbywamy się go i uwalniamy zakładniczkę.

    Trik:
    Łatwo zaliczyć zakład na czas. Wystarczy szybko pobiec do zakładników i walczyć tylko z tymi bandytami.

    Nagroda:
    Wskazówka 1 i od 400 punktów sławy oraz 5400 złotych monet.

    Trofeum:
    Brak

    Zadanie:
    Ekstrakcja Szpiega Bandyty



    Zakłady:
  • Bez ubrania
  • Bez zadrapania
  • Bez broni
  • Masakra Strażników
  • Masakra Kupców
  • Pacyfista
  • Solo

    Opis:
    To zadanie jest dostępne po wykonaniu zadania Ratunek Scarlet Robe. To zadanie można wykonać na dwa sposoby: dobry (pacyfista) i zły (morderca). Wybór należy do was, ale oba sposoby prowadzą do jednego zakończenia i oba są odpowiednie. Zadanie zaczyna się w Bowerstone North od rozmowy z Tanya.

    Porady:
    Dobry sposób:
    Jeśli zdecydowałeś się na ten sposób to warto wziąć zakłady: Bez ubrania, Bez broni, Pacyfista oraz Solo. Zaczynasz od więzienia i biegniesz przed siebie. Mniej więcej w Gibbet Woods albo Headsmen’s Hill spotkasz Otto, jedynego kupca z wąsami. Rozmawiasz z nim, a następnie rzucasz czar zwolnienia czasu i wracasz. Zauważ, że jeśli nie zwolnisz czasu albo będziesz się wracał to Otto zostanie zaszlachtowany.

    Zły sposób.
    Chodzi tutaj o zrównanie wszystkiego co się rusza z ziemią, czyli dobrze jest wziąć zakład Masakra Strażników, Masakra Kupców oraz Solo. W związku, że strażnicy nie są silni możesz pokusić się również o zakład Bez ubrania. Teraz wystarczy zrobić rzeźnię i utorować sobie drogę do Otto. Od tej chwili sprawa się nieco komplikuje ponieważ musisz go ochraniać, a strażnicy będą atakować. Po oczyszczeniu pierwszego rejony dobrym pomysłem jest kazanie Otto, aby poczekał. Następnie udanie się do sąsiedniej mapy wyczyszczenie jej i ponowne wrócenie po Otto.

    Trik:
    UWAGA! Przed wejściem na teren więzienia koniecznie zostaw Otto. Strażnicy zastawili tutaj pułapkę i jest ich zbyt dużo, żeby Otto przeżył. Po wyczyszczeniu tego rejonu wróć po Otto i bezpiecznie odeskortuj go do kolegów.

    Nagroda:
    Od 400 punktów sławy i 5800 złotych monet oraz Ulepszenie broni: Ostrzenie.

    Trofeum:
    Głowa kupca

    Zadanie:
    Chory chłopak



    Zakłady:
    Brak

    Opis:
    Otrzymasz to dodatkowe zadanie od małej dziewczynki, która zaprowadzi cię do kobiety koło komórki. Możesz też bezpośrednio udać się do niej. Kobieta powie ci, że jej syn zjadł kilka dziwnych grzybów podczas piknikowania w rejonie Lookout Point. Jedyną osobą, która może coś pomóc jest wiedźma rezydująca w Bowerstone Quay. Idziemy do niej i rozmawiamy z nią. Okazuje się, że potrzeba kilku grzybów, aby przyrządzić miksturę. Naszym celem jest zebranie czterech niebieskich grzybków.

    Porady:
    W okolicy lasów gildii bohaterów znajduje się Cyril, kiedy z nim porozmawiasz dowiesz się, że spędził wspaniałą noc z jedną dziewczyną. Mało tego poszukiwany przez nas grzybek dodał nieco pikanterii i teraz zakochany Cyril nie może przestać myśleć o tej dziewczynie. Zgadzamy mu się pomóc i otrzymujemy list adresowany do Myry w Oakvale. No cóż nam pozostaje, udajemy się do Oakvale. Na miejscu ruszamy do wschodniego końca mapki, w okolice domku. Tutaj przy studni stoi Myra, wręczamy jej list. Teraz jeśli chcemy być źli mówimy, że list jest od nas. Myra zapomina o Cyrilu i wręcza nam odpowiedź. Wracamy do lasów i dajemy odpowiedź Cyrilowi. W przypadku bycia dobry, różnicę stanowi fakt, iż mówimy, że list jest od Cyrila, a nie od nas. Po wręczeniu listu dostajemy pierwszy niebieski grzybek. Udajemy się do Lookout Point, tutaj przy posągu rozmawiają ze sobą dwaj mężczyźni. Rozmawiamy z nimi i dowiadujemy się, że jeden z nich podczas podziwiania Deamon Door w Gildii Bohaterów, upuścił do wody grzybka. Nie pozostaje nic więcej jak udanie się we wskazane miejsce i użycia wędki. Zdobywamy drugiego niebieskiego grzybka. Teraz idziemy do Piwnic Area i rozmawiamy z kobietką. Okazuje się, że zakupiła grzybki ze względu na ich specyficzne działanie. Podobno działają rozśmieszająco, ale na niej niestety nie zadziałały. Naszym zadaniem jest rozśmieszenie jej. Używamy zabawnych ekspresji np. śmiechu trzy razy pod rząd. Dziewczyna zaczyna rechotać. Daje nam grzybka i opuszcza to miejsce. W końcu udajemy się do Barrow Fields. Tutaj znajduje się pewien kupiec, który sprzedaje owe grzybki. Znajdziesz go przy pniu drzewa, na którym znajduje się grzybek. Okazuje się, że grzybki szybko się rozeszły i pozostał tylko ten jeden. Naturalnie jak to kupiec podbija nam cenę do 1500 złotych monet. Niestety zostajemy zmuszeni do zapłaty wymienionej sumy.
    Po wszystkim wracamy do Bowerstone Quay i dajemy wiedźmie grzybki. W zamian otrzymujemy miksturę, którą należy wręczyć kobiecie. Zadanie wykonane.

    Trik:
    Pamiętaj, że korzystanie z portali znacznie przyspiesza podróże. Poza tym korzystając z pieczęci gildii daje nam możliwość powrotu do ostatniego miejsca z którego użyliśmy jej.

    Nagroda:
    200 punktów sławy oraz 2000 złotych monet

    Trofeum:
    Brak

    Zadanie:
    Kolekcja książek



    Zakłady:
    Brak

    Opis:
    To zadanie otrzymasz jeśli porozmawiasz z nauczycielem w Bowerstone South. Chodzi o zebranie wszystkich 25 książek.

    Porady:
    Po zebraniu dziewięciu książek i przekazaniu ich nauczycielowi otrzymamy kapelusz czarodzieja. Jeśli książki będą dobre to otrzymamy kapelusz dobrego maga, w innym przypadku będzie to kapelusz złego maga. Ogólnie jeśli nie zwracamy uwagi na tomy jakie przekazujemy to otrzymamy kapelusz dobrego maga, jeśli jednak chcemy otrzymać ten drugi to oto lista książek, aby tego dokonać:
    A Love Story
    The Pale Balverine
    The Tale of Maxley
    The Tale of Twinblade
    Eyes of a Killer
    The Guild of Zeroes
    The Repentant Alchemist
    The Sock Method
    You Are Not a Bad Person

    Można je wszystkie zebrać w kwaterach w Gildii oraz w domach w Bowerstone South.

    Trik:
    Przeszukuj półki i różne elementy w domach, jednak bądź ostrożny i uważaj, żeby nikt nie patrzył kiedy będziesz to robił. Poinformuje cię o tym znaczek oka w prawym górnym rogu. Jeśli oko jest przymrużone to możesz śmiało działać, jeśli natomiast jest otwarte to miej się na baczności.

    Nagroda:
    Po zebraniu i przekazaniu 25 tomów otrzymamy srebrny klucz.

    Trofeum:
    Brak

    Zadanie:
    Masakra Kupców



    Zakłady:
  • Bez ubrania
  • Bez zadrapania
  • Bez broni
  • Utrzymaj bandytów przy życiu
  • Zadanie na czas

    Opis:
    To zadanie otrzymamy po wykonaniu zadania odnalezienia obozu bandytów. Co tu dużo mówić chodzi o zmasakrowanie Barrow Fields.

    Porady:
    To jedno z prostszych zadań i nie powinieneś mieć większych problemów. Można wziąć zakłady Bez Ubrania, Utrzymaj bandytów przy życiu oraz Zadanie na czas. Wszystkie te zakłady wypełnisz bez problemu, wystarczy, że będziesz korzystał z czarów wspomagających.

    Trik:
    Na końcu będziesz musiał podjąć decyzję, czy zlikwidować ostatniego kupca. Jednak to nie robi żadnej różnicy, wiec śmiało możesz go zaszlachtować i to bez żadnych wyrzutów. Jeśli zamierzasz wykonać to zadanie, upewnij się, że wykonałeś zadanie z Chorym dzieciakiem, bo mogą się ujawnić krzaki.

    Nagroda:
    Od 400 punktów sławy i 5000 złotych monet

    Trofeum:
    Brak

    Zadanie:
    Na ratunek kupcom



    Zakłady:
  • Bez ubrania
  • Bez zadrapania
  • Bez broni
  • Nie zabijaj nikogo
  • Zadanie na czas

    Opis:
    Jest to bliźniacze zadanie do poprzedniego i możesz je wykonać razem. Chodzi o odnalezienie i odeskortowanie trzech kupców z obozu Twinblade’a.

    Porady:
    To zadanie można wykonać na dwa sposoby: szybko i metodycznie. Wybierając sposób szybki po prostu biegniemy do kupców rozmawiamy z nimi i uciekamy do wyjścia. Ten sposób ma swoje zalety, otóż w ten sposób można wykonać wszystkie zakłady za wyjątkiem Bez zadrapania. Zabójcy preferują atakowanie ciebie niż kupców, więc póki jesteś żywy to kupcy są bezpieczni.
    Drugi sposób jest nieco trudniejszy i czasochłonny, ale za to przynosi więcej doświadczenia, niestety kosztem złota. Mniej zakładów można zrobić. Ogólnie chodzi o zrobienie masakry i pozbycie się bandytów. Jednak uważaj, bo po każdej rozmowie z kupcem nowi bandyci pojawią się, aby pokrzyżować twoje plany.

    Trik:
    Po rozmowie z kupcem każ mu poczekać, a następnie rozpraw się z bandytami. Po wyczyszczeniu mapy wracasz po kupca i eskortujesz go bezpiecznie do wyjścia.

    Nagroda:
    Od 400 punktów sławy i 5000 złotych monet.

    Trofeum:
    Brak

    Fable: Zapomniane Opowieści - uzupełnienie

  • << poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | następna >>


    Przedyskutuj artykuł na forum

    Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
    Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow