Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Fable: Zapomniane Opowieści - uzupełnienie
IV. Wykaz Deamon Door:

1. Lokalizacja: Gildia Bohaterów
Rozwiązanie: Wystarczy zapalić lampę, a drzwi staną otworem.
Zawartość: Eliksir Życia (na stałe zwiększa poziom zdrowia), tatuaż oraz parę książek.

2. Lokalizacja: Greatwood Gorge
Rozwiązanie: Zjedzenie przy drzwiach 12 chrupiących kurczaków rozwiąże sprawę.
Zawartość: Legendarna broń (Wellow’s pickhammer – doskonała w początkowych fazach gry)

3. Lokalizacja: Greatwood Caves
Rozwiązanie: Jedna z najtrudniejszych zagadek. Trzeba nabić combat multiplier na co najmniej 14 ciosów. Dokonasz tego wewnątrz Hobbe Cave (najlepiej nabij 20), następnie po wyjściu stawisz czoła trolowi. To trochę trudne, ale jeśli użyjesz czaru tarczy i spowolnienia czasu to powinno ci się udać.
Zawartość: Legendarna broń (The Cutlass Bluetane)

4. Lokalizacja: Darkwood Marshes
Rozwiązanie: Drzwi będą chciały zobaczyć cię w akcji z ich obrońcami, czyli hobbami. Po wykończeniu wszystkich otworzą się.
Zawartość: Niezłe doświadczenie oraz strój Dark Will User’s Robe (kompletny)

5. Lokalizacja: Barrow Fields
Rozwiązanie: Na pełnym zdrowiu musisz pochłonąć około trzydziestu kawałków mięsa albo ciasta.
Zawartość: Eliksir Many (na stałe zwiększa poziom many)

6. Lokalizacja: Witchwood Stones
Rozwiązanie: Otworzenie tych drzwi wiąże się z zadaniem głównym. Trzeba tylko wybić na pobliskich kamieniach imię drzwi. Aby tego dokonać uderzaj bronią w kamienie, tak aby utworzyć słowo HITS.
Zawartość: Ulepszenie broni Zdrowie, Chainmail Legginsy, eliksir odrodzenia, tatuaż.

7. Lokalizacja: Knothle Glade
Rozwiązanie: Drzwi wymagają, abyś dostatecznie mocno wystrzelił w nie ze strzały. Będziesz potrzebował celności co najmniej na poziomie czwartym albo rozwiniętego czaru multi arrow. Wystarczy, że wystarczająco blisko wycelujesz w twarz drzwi, ale uważaj, bo jak jesteś za blisko to też nie dobrze.
Zawartość: Eliksir Życia

8. Lokalizacja: Grey House
Rozwiązanie: Wystarczy jak ożenisz się z Lady Grey, a drzwi się otworzą.
Zawartość: Legendarna broń (Ronok the Axe)

9. Lokalizacja: Rose Cottage
Rozwiązanie: Te sentymentalne ciepłe kluchy chcą, abyś udowodnił im, że je kochasz. Tak, więc porozmawiaj z nimi, a następnie wręcz podarunek (np. czekoladki).
Zawartość: Kompletny strój Bright Will User’s Robe

10. Lokalizacja: Abandoned Road (opuszczona droga)
Rozwiązanie: Aby otworzyć te drzwi będziesz potrzebował trzech strojów. Pierwszy to Bright Plate Mail, drugi to Dark Will User’s Robe, a trzeci to strój bandyty. Podczas drogi do obozu Twinblade’a poukrywane w skrzyniach są części stroju bandyty. Strój czarnego maga znajduje się w Deamon Door w Darkwood Marshes. Natomiast strój jasnego rycerza możesz kupić na arenie przed walką albo dopiero w Snowspire Village, w ostateczności w Knothle Glade (cena około 30,000).
Zawartość: Legendarna broń (Dollmaster’s Mace)

11. Lokalizacja: Lychfield graveyard
Rozwiązanie: To jest część fabuły i rozwiązanie znajduje się w opisie przejścia gry. Trzeba zebrać cztery części zbroi Nostro i złożyć je w krypcie.
Zawartość: Przejście do dalszej części gry.

12. Lokalizacja: Headsman Hill
Rozwiązanie: Pokonanie w walce Thundera.
Zawartość: Przejście z powrotem do głównej mapy.

13. Lokalizacja: Darkwood Bordello
Rozwiązanie: Musisz zadowolić się dziesięć razy w pobliskim domu uciech.
Zawartość: Pimp Hat

14. Lokalizacja: Lookout point
Rozwiązanie: Pokonanie Jack of Blade’s umożliwia ci przejście.
Zawartość: Fire Heart

15. Lokalizacja: Necropolis
Rozwiązanie: Wystarczy podarować drzwiom wszystkie srebrne klucze jakie się posiada.
Zawartość: Legendarna broń (The Bereaver)

Fable: Zapomniane Opowieści - uzupełnienie

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow