Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Fable: Zapomniane Opowieści - uzupełnienie

Fable: Zapomniane Opowieści - uzupełnienie

Spis Treści:

I. Porady ogólne
II. Wykaz legendarnych broni
III. Wykaz srebrnych kluczy
IV. Wykaz Deamon Door
V. Wykaz dodatkowych zadań

I. Porady ogólne:

Jest kilka rzeczy o których powinien wiedzieć każdy gracz zanim zacznie swoją rozgrywkę. Po pierwsze powinniśmy sobie zdać sprawę z tego, iż mimo że nasz bohater się starzeje to i tak czas przeznaczony na grę jest nieograniczony. Może się wydawać, że nie starczy nam czasu, bo nasz bohater osiwiał, ale pamiętajmy, że to tylko gra. Tak więc nie musimy się spieszyć podczas wykonywania zadań, a wręcz przeciwnie – uważam, że powinniśmy dokładnie zwiedzać każdą mapę ze względu na ukryte skrzynie ze skarbami.

Kolejną bardzo ważną sprawą jest fakt, że w gruncie rzeczy to nieważne, czy jesteśmy dobrzy czy źli. Nie ma to większego wpływu na fabułę, a jedynie odnosi się do wyglądu zewnętrznego oraz zachowania naszej postaci.

Zwróć uwagę, że eliksiry odrodzenia mają ograniczoną liczbę równą dziewięć. Toteż jeśli posiadasz już taką liczbę to nasza postać kolejne po prostu wyrzuci, a to marnotrawienie. Jeśli nie korzystasz zbyt często ze wspomnianego eliksiru to najlepiej sprzedaj kilka w sklepie. Pamiętaj, że te eliksiry są ogólnodostępne i jest ich stosunkowo wiele w grze.

Powinieneś szybko zaopatrzyć się w wędkę np. udać się do Fisher Creek. Tam zlikwiduj grupę os, a dostaniesz wędkę od rybaka oraz informacje o konkursie wędkowania. Jeśli go wygrasz (zajmiesz trzecie miejsce) to otrzymasz wędkę mistrza, ułatwi ci ona nieco zadanie. Jak już będziesz mieć wędkę, zwracaj szczególną uwagę na wodę. Jeśli na jej powierzchni pojawiają się bąbelki to bez wahania wędkuj. Czasami znajdziesz bardzo przydatne eliksiry, które na stałe podnoszą poziom twojego zdrowia bądź many. Czasami również można znaleźć inne cenne przedmioty takie jak tatuaże, złoto, a nawet eliksiry zwiększające doświadczenie oraz srebrne klucze.

Sklepy zajmujące się zmianą wyglądu bohatera tj. fryzjerzy i salon tatuażu nie sprzedają konkretnych kart wyglądu, a jedynie zmieniają twój wygląd. Naturalnie jeśli posiadasz własne karty wyglądu, to one pojawiają się w ekwipunku sprzedawcy i wtedy można urozmaicać nasz wygląd.

Podczas gry nieraz zetkniemy się z zadaniami w których będziemy musieli kogoś eskortować. Te zadania należą do najtrudniejszych w grze i nie zawsze uda nam się je wypełnić za pierwszym razem. Ponadto kiedy duża grupa jednocześnie atakuje, to nie jesteśmy w stanie sami obronić eskortowanego. Zalecam zaopatrzenie się w czar leczenia, dzięki czemu będziemy mogli uleczyć rannych towarzyszy.

Występuje tutaj miernik kombosów nazwany Combat Multiplier, to bardzo ważny wskaźnik, ponieważ to od niego zależy ile uzyskamy doświadczenia. Im większą liczbę posiadamy tym większe zdobędziemy doświadczenie. To ma szczególne znaczenie, kiedy korzystamy z eliksirów „age of …” ponieważ standardowo otrzymujemy jedynie 1000 pkt jeśli jednak nasz combat multiplier będzie większy to tym samym więcej zyskamy.

Teraz przyszła pora na małą sztuczkę, którą można wykorzystać z zapisem gry. Otóż w tej grze posiadamy szczególny rodzaj zapisu gry podzielony na zapis bohatera, świata oraz automatyczny. Zapis automatyczny zapisuje cały stan gry tj. bohatera oraz świat, ale jeśli zapiszemy stan bohatera, a później załadujemy go to informacje o świecie nie zostaną zmienione od czasu automatycznego zapisu, natomiast bohater będzie zmieniony. Dokładniej chodzi mi o dublowanie ekwipunku, a w szczególności srebrnych kluczy, które w ten sposób łatwo zgromadzić. Jedyna co musicie zrobić to znaleźć miejsce, gdzie można dokonać zapisu postaci.

Kilka słów o czarach. Najistotniejszymi czarami w grze są leczenie, błyskawica, berserker, spowolnienie czasu oraz multistrike. Błyskawica jest doskonałym zaklęciem na latające elfki, jednak tych jest nie wiele w grze, więc możemy lekkim okiem spojrzeć na to zaklęcie. O leczeniu już wspominałem powyżej przy temacie zdań eskortowania. Natomiast trzech pozostałych zaklęć używa się do wyprowadzenia dewastującego combo, które jest w stanie zmiażdżyć najsilniejsze potwory w kilka chwil.

Brak pieniędzy może nieco denerwować, jednak nie martwcie się. W grze możemy kupować domy, a następnie wynajmować je. Naturalnie jak zainwestujemy w rozbudowę naszego lokum to i cena najmu wzrośnie. Początkowo są dość tanie domy i nie przynoszą dużych zysków, jednak w miarę rozwoju można nieźle zarobić. Pamiętajcie tylko by zbierać złoto, ponieważ na każdej mapie są przewidziane tylko trzy miejsca na worki ze złotem. Innymi słowy jeśli będzie więcej niż się należało to niestety złoto przepadnie. Średnio każdego dnia generowany jest worek ze złotem. Jego pojemność zależy od ceny wynajmu. Innym sposobem na zarobienie pieniędzy jest handel między sklepami. Zazwyczaj cena spada jeśli danego towaru jest dużo, i odwrotnie rośnie jeśli jest czegoś mało, bądź w ogóle nie ma.

Na koniec powiem coś na temat rozwoju postaci. W związku, że mamy ograniczoną liczbę - w sferze siły oraz umiejętności nie powinniśmy rozwijać współczynników na maks, a poczekać na koniec. Dlaczego? To proste, jeśli rozwiniemy je do maksimum, to później zebrane doświadczenie przepadnie. Lepiej ogólne pkt doświadczenia przeznaczyć na rozwój zaklęć. A tak na marginesie dodam, iż najlepiej w pierwszej kolejności rozwijać siłę fizyczną, szybkość oraz zdrowie, a następnie pozostałe trzy. Naturalnie w czary inwestujemy według własnego widzimisię, ale im szybciej zdobędziemy wspomniane powyżej czary tym lepiej. Znacznie ułatwiają sprawę.

Fable: Zapomniane Opowieści - uzupełnienie

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow