Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Fable: Zapomniane Opowieści
Gildia Bohaterów - dziecko

Zadanie podstawowe: Ukończyć trening

Po rozmowie z dziewczynką Whisper (w polskiej wersji nazywa się po prostu Szept) pobiegnij na spotkanie z przebywającym na dziedzińcu mistrzem. Czas na pierwszą lekcję walki - uderz 7 razy kukłę kijem. Pora sprawdzić umiejętności w praktyce, pobiegnij do pobliskiego lasu (na wschodzie) i zabij wszystkie żuki.

Po powrocie na teren Gildii możesz przejść do kolejnego etapu (porozmawiaj z mistrzem). Wcześniej warto jednak wykonać dwa zadania dodatkowe (oba są zaznaczone na mapie).

Na dziedzińcu znajdziesz adepta, który rzuci ci wyzwanie - pobiec do Drzwi Demonów i z powrotem w czasie szybszym niż rekord Gildii. Drzwi Demonów znajdują się za rzeką na południu.

Fable Zapomniane Opowiesci 204701,6
Rysunek 7 - Wykonując zadanie, rozmawiaj z adeptem z jak największej odległości (skróci to dystans, który masz pokonać). Wracając po biegu, staraj się go zagadać już z 10 metrów (gdy tylko będzie "podświetlony").


Drugie z zadań polega na zebraniu 4 jabłek dla kucharki. Znajdziesz je bez trudu pod drzewami w ogrodzie. Nadszedł nareszcie czas, by porozmawiać z mistrzem i przejść do kolejnego etapu treningu.

Gildia Bohaterów - nastolatek

Zadanie podstawowe: Ukończyć trening

Pobiegnij do mistrza i wejdź na arenę. By ukończyć szkolenie, uderz Whisper siedem razy, następnie pięciokrotnie zablokuj jej cios i w końcu pokonaj ją w prawdziwej walce. Porozmawiaj z postacią w kapturze i zgódź się na przeprowadzenie testu. By otrzymać ocenę A+, musisz ponownie wygrać pojedynek z Whisper, samemu otrzymując wyłącznie jeden cios. Nagrodą będzie doskonały miecz.

Teraz czas na lekcję łucznictwa. Strzelaj w poruszające się kukły z możliwie największą siła (trzymaj dłużej klawisz myszki). Ponownie porozmawiaj z zakapturzoną postacią, by poddać się sprawdzianowi. Nagrodą za ocenę A+ jest kusza.

Fable Zapomniane Opowiesci 205149,1
Rysunek 8 - Wynik 150 punktów najłatwiej osiągnąć, strzelając wyłącznie w środkową kukłę, ale za to z maksymalną siłą.


Pora na lekcję używania czarów. Biegnij w pobliże Drzwi Demonów i atakuj błyskawicą kręcące się kukły. Gdy uda ci się opanować sztukę magii, poproś zakapturzoną postać o przeprowadzenie testu. Jeśli chcesz otrzymać nagrody, w ciągu 30 sekund musisz trafić kukły 11 razy.

W tym momencie możesz już zakończyć szkolenie i przejść do kolejnego etapu. Wcześniej warto wykonać dwa dodatkowe zadania. Pierwszym jest zabicie bandytów kryjących się w pobliskim lesie (tam, gdzie walczyłeś z żukami). Łatwizna, ustrzel ich z łuku lub raź błyskawicą.

Drugie zadanie polega na zestrzeleniu wróbli zakłócających spokój jednego z adeptów. Jest ich 7, a za ubicie każdego dostaniesz 5 sztuk złota. Teraz możesz porozmawiać z mistrzem i przejść do kolejnego etapu szkolenia.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow