Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Fable: Zapomniane Opowieści - uzupełnienie


Zadanie:
Zakopany skarb



Zakłady:
Brak

Opis:
Jest to kolejne z dodatkowych zadań, które otrzymasz wraz z odnalezieniem wskazówki. Ogółem jest sześć takich wskazówek i są one porozrzucane po całym świecie Albionu: Wskazówka 1 – nagroda za wykonanie zadania Polowanie Wskazówka 2 – nagroda za wykonanie zadania Zaginiony Kupiec Wskazówka 3 – nagroda za wykonanie zadania Atak Zabójców Wskazówka 4 – nagroda za dwukrotne pobicie własnego rekordów w turnieju strzeleckim Wskazówka 5 – znaleziona w skrzyni na terenie Orchard Farm Wskazówka 6 – znaleziona w skrzyni na terenie Windmill Hill Kiedy zbierzesz wszystkie wskazówki to powinieneś się domyśleć, gdzie znajduje się zakopany skarb. Jeśli jednak nie to powiem, że pierwsze dwie wskazówki wskazują miejsce ukrycia skarbu, czyli Orchard Farm. Środkowe wskazówki nieco mącą w celu utrudnienia. Natomiast ostatnia mówi o budynku i znaku. Teraz już powinieneś wiedzieć, gdzie zakopano ten skarb.

Porady:
Dodam tylko, że będziesz musiał ręcznie użyć szpadla koło znaku. Wykopiesz specjalną ciężką łychę z czterema miejscami na ulepszenia, która w podstawowej wersji zadaje 100 punktów obrażeń. Naturalnie bez wszystkich wskazówek, też możesz wykopać wspomnianą łychę, ale nie będzie już tak potężna.

Trik:
Jeśli nadal nie wiesz, gdzie się znajduje skarb, to popatrz na mapkę.

Fable Zapomniane Opowiesci   uzupelnienie 202106,6
To tutaj!!!


Nagroda:

Fable Zapomniane Opowiesci   uzupelnienie 202119,1
Frying Pan

Cena: 20
Obrażenia: 100
Typ: Specjalna
Ulepszenia: wolne cztery miejsca
Klasa: Ciężka


Trofeum:
Brak

Zadanie:
Zaginiony Kupiec



Zakłady:
Brak

Opis:
To srebrne zadanie będzie dostępne zaraz po wykonaniu zadania Ponowne odnalezienie Teresy. Jest to bardzo proste zadanie, które nie powinno nam sprawić problemów. Zaczyna się na terenie Opuszczonej Drogi, jednak zwróćcie uwagę, że nie możemy skorzystać z portalu do Obozu Twinblade’a, ponieważ wyjdziemy z drugiej strony, a nasza dalsza droga została zablokowana.

Porady:
W prawdzie jest to zadanie eskortowania, jednak jako przeciwników mamy bandytów, którzy nie stanowią dużego wyzwania. Po prostu udajemy się na drugi koniec mapy, zabieramy kupca i wracamy. Oczywiście pamiętamy o jego bezpieczeństwie i nie dajemy bandytom szansy.

Trik:
Nie wahaj się używania czarów wspomagających. Stracisz trochę many, ale za to zyskasz sporo doświadczenia. Jeśli posiadasz duży pasek many oraz sporo magicznych mikstur, to proponowałbym użycia tarczy w celu zwiększenia Combat Multipliera. To zaprocentuje znacznym podwyższeniem zdobytego doświadczenia.

Nagroda:
Od 150 punktów sławy i 2600 złotych monet oraz Wskazówkę 2.

Trofeum:
Brak

Zadanie:
Przełam oblężenie



Zakłady:
  • Bez ubrania
  • Bez zadrapania
  • Bez broni
  • Solo
  • Zabić przywódcę

    Opis:
    To srebrne zadanie będzie dostępne zaraz po wykonaniu zadania Ponowne odnalezienie Teresy. Cel jest prosty – pozbyć się bandytów, jednak nie możemy pozwoli zginąć zakładnikowi. Zauważ, że zakładnikiem jest przywódca, jednak to nie o niego chodzi w zakładzie, tylko o przywódcę oblężenia, który znajduje się poza bramą. Ponadto strażnicy nie zrobią wiele, żeby ci pomóc. Biorąc pod uwagę obydwa te zjawiska, na miejscu jest podjęcie się zakładu Solo oraz Zabić przywódcę.

    Porady:
    Wszystkich bandytów jest jakiś tuzin, ale nie przejmuj się tym ponieważ będą oni atakować sukcesywnie w kilku grupach liczących czterech – pięciu ludzi. Każdy jeden kiedy zostanie zaatakowany raczej będzie z tobą walczył, niż uwalniał przywódcę bandytów. Łatwo to wykorzystać do kontrolowania całej sprawy i trzymania walki w jednym miejscu. Aby zabić przywódcę oblężenia z zakładu wystarczy udać się do ogniska za bramami miasta i wyeliminować go.

    Trik:
    Jeśli zdarzy ci się sytuacja, że bandyci pobiegną do swojego przywódcy (zakładnika) to będą go eskortować do wyjścia. Musisz być w takiej sytuacji bardzo ostrożny. Po pierwsze jeśli dojdą do bramy to przegrasz. Po drugie jeśli zginie to też przegrasz. Tak, więc podczas, gdy zakładnik będzie eskortowany musisz bardzo uważać, żeby go nie zabić.

    Nagroda:
    Od 450 punktów sławy i 4500 złotych monet.

    Trofeum:
    Brak

    Zadanie:
    Atak zabójców



    Zakłady:
    Brak

    Opis:
    Jest to jedno z zadań dodatkowych, które otrzymasz po wypełnieniu zadania Złamania Oblężenia i opuszczeniu tego terenu. Naszym celem jest rozprawienie się z pięcioma zabójcami.

    Porady:
    Zabójców znajdziesz w:
    Witchwood Cullis Gate – w pobliżu focus (takiego dużego okrągłego kamienia), upuści twoją laleczkę.
    Knothole Glade – naprzeciwko deamon door znajduje się ścieżka, a na niej zabójca
    Windmill Hill – musisz pokręcić się w pobliżu młyna, upuści książkę Oczy Zabójcy
    Prison Path – zabójca pojawi się prawie tak szybko jak się pojawisz na tym terenie, zostawi ci 100 złotych monet.
    Hook Coast – zabójca pojawi się kiedy zbliżysz się do dzwonu w północnej części miasta, zostawi ci kamień.
    Po rozprawieniu się ze wszystkimi zabójcami udaj się do Mistrza Gildii, aby odebrać nagrodę.

    Trik:
    Do ataku używaj czaru multi strike, a pozbędziesz się zabójców w mgnieniu oka.

    Nagroda:
    Wskazówka 3 oraz 1000 złotych monet.

    Trofeum:
    Brak

    Zadanie:
    Naszyjnik babci.



    Zakłady:
    Brak

    Opis:
    To dodatkowe zadanie otrzymasz po walce na Arenie, wystarczy jak porozmawiasz z farmerem na farmie Orcharda. Uskarża się na ducha swojej matki, który go przeraża. Udajemy się za domek i rozmawiamy z duchem. Naszym celem jest zlikwidowanie bandyty.

    Porady:
    Udajemy się do Greatwood Lake, a następnie w okolice zniszczonego mostu. Tam znajduje się bandyta. Likwidujemy go i zdobywamy naszyjnik. Teraz wystarczy tylko wrócić na farmę i wręczyć naszyjnik farmerowi.

    Trik:
    Po zwróceniu naszyjnika, możesz udać się do ducha, aby usłyszeć fajną kwestię: „Gdybym miała usta to bym cię pocałowała. Niestety robaki je zjadły.”

    Nagroda:
    200 punktów sławy, 500 złotych monet oraz +40 do współczynnika wyprostowania.

    Trofeum:
    Brak

    Zadanie:
    Zaproszenie Lady Grey



    Zakłady:
    Brak

    Opis:
    To dodatkowe zadanie otrzymamy po rozmowie z Lady Grey w Bowerstone North. Chodzi w nim o wzięcie Lady Grey za żonę, jednak aby tego dokonać trzeba jej udowodnić, że jesteśmy jej godni.

    Porady:
    Na początku Lady poprosi nas o prezent, jednak nie taki zwyczajny. To proste biorąc pod uwagę zły charakter tej panienki, wystarczy ją obdarować czarną różą. Kupić ją można u miejscowego sprzedawcy. Następnie Lady postawi nam wymaganie, abyśmy posiadali jakiś dom. Najbliższy, a zarazem najtańszy dom (1500) znajduje się w Bowerstone South. Trzecią prośbą Lady będzie odnalezienie jej wisiorka. Rozmawiamy ze wszystkimi, którzy są zaznaczeni na minimapie zielonymi kółkami i dowiadujemy się, że ostatnio widziano wisiorek w Oakvale. Idziemy poinformować o tym Lady Grey i udajemy się do wspomnianej wioski. Niestety nikt nic nie będzie wiedział. Udajemy się od Ogrodu Pamięci (Memorial Garden) i zauważamy dwóch podejrzanych typów, którzy milkną za każdym razem kiedy się do nich zbliżamy. Toteż obchodzimy ich i po cichu skradamy się do nich z drugiej strony. Dowiemy się, że schowali „to” pomiędzy łodziami. Teraz udajemy się na zachodnią plażę Oakvale i kopiemy we wskazanym miejscu. Wracamy do Lady Greay i zwracamy wisiorek. Okazuje się, że Lady ma jeszcze jednego adoratora Thundera. Tylko pojedynek może rozstrzygnąć, który z was jest lepszym kandydatem na męża. Idziemy na tereny więzienia Bowerstone. Thounder wyzywa nas na pojedynek na wzgórzu Headsman. Udajemy się tam i toczymy pojedynek. Po wygranej wracamy do Lady Grey i zostajemy jej mężem.

    Trik:
    Walka z Thunderem będzie ciężka i trudna. Jeśli jednak posłuchałeś moich rad i dysponujesz morderczym trio spowolnienie czasu, multi strike oraz berserkerem to praktycznie nie powinieneś odczuć tej walki. Natomiast jeśli nie, to walka będzie długa i męcząca. Thunder rzuca ulepszony czar błyskawicy stając się odporny na wszelkie zadawane ciosy, ponadto blokuje niemal wszystkie zwykłe ciosy. Jedyny sposób to używanie specjalnego uderzenia, które jest nie do zablokowania. Natomiast jeśli masz wspomniane trio, to wystarczy rzucić je w dowolnej kolejności i zaatakować przeciwnika, poczym ponownie użyć czaru multi strike i zaatakować. I tak w kółko, aż straci połowę swojej energii. Wtedy pojawi się stawka filmowa w której Thunder zrzuca cię z góry i ucieka do jaskini. Podążamy za nim i kończymy walkę. Pod koniec nasz przeciwnik poddaje się i kończy walkę.

    Nagroda:
    15000 złotych monet za małżeństwo z Lady Grey oraz dostęp do jej sypialni.

    Trofeum:
    Hełm Thundera (to jest trofeum, a nie część ekwipunku)

    Zadanie:
    Drzewo egzekucyjne.



    Zakłady:
  • Bez ubrania
  • Bez zadrapania
  • Bez broni
  • Ochrona Straży

    Opis:
    To srebrne zadanie jest dostępne po wykonaniu zadania Pomoc Archeologowi. To zadanie jest dla tych dobrych i automatycznie wyeliminowuje bliźniacze zadanie Pomocy skazańcowi. Naszym celem jest odeskortowanie skazańca z Więzienia do wzgórza Headsman. Naturalnie bandyci będą próbować go odbić, a co gorsza podczas potyczki skazaniec będzie próbował się wymknąć po angielsku.

    Porady:
    To zadanie jest dosyć proste, jednak jeśli nie poświęciłeś czasu na rozwój błyskawicy to mogą pojawić się problemy. Po pierwsze Strażnicy są silniejsi od bandytów, a więc bez problemu możesz wziąć zakład Ochrona Straży. Po drugie bandyci będą atakować w pięcioosobowych grupach, średnio dwa do trzech razy na mapie. Koniecznie musisz się ich jak najszybciej pozbyć, a następnie pilnować więźnia. Ponadto bandyci atakują w tych samych miejscach, więc łatwo zapamiętać gdzie i kiedy nastąpi atak.

    Trik:
    Jeśli masz mocny czar błyskawicy to rzucaj go, jeśli nie to multi strike powinien rozwiązać sprawę.

    Nagroda:
    Od 200 punktów sławy i 4500 złotych monet.

    Trofeum:
    Brak

    Zadanie:
    Pomoc skazańcowi (Execution Tree Rescue)



    Zakłady:
  • Bez ubrania
  • Bez zadrapania
  • Bez broni
  • Ochrona bandytów

    Opis:
    To jest zadanie alternatywne do Drzewa Egzekucyjnego, gdzie mamy za zadanie uwolnienie skazańca. To zadanie jest przewidziane dla złych bohaterów. Ponadto to zadanie jest bardzo podobne do zadania Uwolnienia Archeologa. Masz cztery minuty, aby dostać się z więzienia do wzgórza i uratowania skazańca.

    Porady:
    Bandyci są cherlawi, więc nie polecam brania zakładu ochrony bandytów. Po drodze do wzgórza na drodze będą stali strażnicy. Do pomocy masz kilku bandytów, jednak wiele pomocy się nie spodziewaj. Możesz powalczyć trochę dla doświadczenia albo pobiec prosto na wzgórze i rozprawić się z katem.

    Trik:
    Walka jest dość prosta i nie powinna sprawiać większych trudności.

    Nagroda:
    Od 200 punktów sławy i 4600 złotych monet

    Trofeum:
    Brak

    Fable: Zapomniane Opowieści - uzupełnienie

  • << poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | następna >>


    Przedyskutuj artykuł na forum

    Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
    Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow