Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Tormentum – wypuszczono demo polskiej przygodówki zainspirowanej obrazami Zdzisława Beksińskiego
Na początku czerwca na crowdfundingowym serwisie Indiegogo wystartowała zbiórka na projekt Tormentum, czyli mroczną przygodówkę gdyńskiego studia OhNoo, zainspirowaną obrazami takich artystów jak Zdzisław Beksiński oraz H. R. Giger. Do końca akcji pozostały dwa tygodnie, a twórcom do osiągnięcia celu minimalnego, czyli 9 tysięcy dolarów, brakuje jeszcze trochę. Aby zachęcić graczy do wsparcia gry autorzy właśnie wypuścili pierwsze grywalne demo. Dostępne są edycje na systemy Windows i OSX, w polskiej oraz anglojęzycznej wersji językowej. Warto wspomnieć, że ukończona produkcja ukaże się nie tylko na komputery, ale również na urządzenia mobilne. Jeśli zbiórka się powiedzie, to premiera powinna nastąpić w październiku tego roku.



W Tormentum wcielimy się w bohatera podróżującego przez świat z pogranicza marzeń sennych i koszmarów. Nieszczęśnik trafi w to miejsce z dużymi lukami w pamięci, nie mogąc sobie przypomnieć swojego imienia, przeszłości oraz tego, jak się tu znalazł. Podczas wędrówki przez trzy unikalne krainy będzie powoli odkrywał prawdę nie tylko o otaczającej go rzeczywistości, ale również o sobie samym.

Gra będzie tradycyjną przygodówką z interfejsem point-and-click. Oznacza to, że zabawę spędzimy na eksplorowaniu lokacji, prowadzeniu rozmów, gromadzeniu przedmiotów i rozwiązywaniu zagadek. Historia ma być do pewnego stopnia nieliniowa i zmuszeni zostaniemy do regularnego podejmowania ciężkich decyzji, które ostatecznie, po około 4-6 godzinach kampanii, doprowadzą całą opowieść do jednego z kilku alternatywnych finałów.

Najbardziej charakterystycznym elementem projektu jest bez wątpienia grafika. Autorom udało się stworzyć dziwny, ale jednocześnie fascynujący świat, mocno odbiegający od tego co oferuje większość współczesnych produkcji. Pozostaje mieć nadzieje, że fabuła i zagadki dorównają oprawie wizualnej.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Klemens
2014-07-20 09:39:58
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow