|
|
|
.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
Torment: Tides of Numenera - budżet przekroczył 4,6 mln dolarów
| |
Jak wynika z informacji dostępnych na oficjalnej stronie internetowej gry Torment: Tides of Numenera, budżet na jej produkcję obecnie przekracza niemałą sumę 4,6 miliona dolarów i wciąż rośnie. Już niemal 85 tysięcy graczy wpłaciło dotacje na rzecz powstania duchowego następcy kultowego erpega, Planescape: Torment, którego stworzyło legendarne studio Black Isle Studio, odpowiedzialne za takie produkcje, jak seria Icewind Dale czy dwie pierwsze części Fallouta. Twórcy nadal wprowadzają nowe stretch-goale; ostatnio osiągniętym celem było zaimplementowanie twierdzy gracza (podobnie jak w Baldur’s Gate czy chociażby w powstającym Pillars of Eternity), natomiast w tej chwili deweloperzy „zbierają” na przywrócenie lokacji o nazwie Gullet, będącej częścią samoświadomego miejsca o nazwie Bloom, która została wycięta z powodów praktycznych. Gullet zwiększy rozmiar Bloom o około 10% i dopełni wizję artystyczną jego autora, George’a Zietsa (Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy, Dungeon Siege III, Pillars of Eternity). Cel zostanie osiągnięty, gdy licznik budżetu osiągnie wartość 4,75 miliona dolarów, w momencie pisania tego newsa wskazywał on 4.654.074,98 dolarów.
Torment: Tides of Numenera zadebiutuje nie wcześniej, niż w czwartym kwartale 2015 roku.
Źródło:
"Meehovv" - GRY-OnLine
|
Klemens
| 2014-09-23 17:06:57
|
| |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|