|
|
|
.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
Final Fantasy XV na PC z limitowanym wsparciem dla modów na premierę
| |
Na zorganizowanej w ten weekend londyńskiej imprezie PC Gamer Weekender 2018 pojawili się przedstawiciele Square Enix, by promować nadchodzącą pecetową wersję Final Fantasy XV. W wywiadzie potwierdzili, że w dniu debiutu, który wyznaczony został na 6 marca, gra zaoferuje wsparcie dla różnego rodzaju modyfikacji. Na starcie będzie ono jednak bardzo limitowane i ograniczy się jedynie np. do prostej podmiany trójwymiarowych modeli postaci. Deweloperzy zapewnili jednak, że w przyszłości planują opublikować kompleksowe narzędzia moderskie. Nie zdradzili przy tym, kiedy konkretnie powinniśmy się ich spodziewać. Tego typu oprogramowanie, nie tylko wydłużyłoby życie gry na PC, ale pozwoliłoby na szalone mody graficzne oraz ambitne projekty fanowskie, dzięki którym wiele lat po premierze mówimy wciąż o produkcjach, takich jak The Elder Scrolls V: Skyrim.
Autorzy ponownie zapewnili, że Final Fantasy XV na PC nie jest zwykłym konsolowym portem. Produkcja została zbudowana od podstaw z myślą o współczesnych komputerach i korzysta z najnowszych standardów technologicznych, takich jak 8K i HDR10, równocześnie oferując bogate opcje konfiguracyjne. Deweloperzy określili ją wręcz jako remake oryginału z Xboksa One i PlayStation 4, podkreślając także fakt, że tytuł posiada wysokiej jakości trójwymiarowe modele, tekstury i animacje, które przygotowane zostały jedynie z myślą o pecetach.
Źródło:
"Ender" - GRY-OnLine
|
Klemens
| 2018-02-18 19:50:28
|
| |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|