Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiêtaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie has³a
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Final Fantasy: Record Keeper – premiera nowej ods³ony kultowej serii
Gra Final Fantasy: Record Keeper – specjalna ods³ona popularnej serii jRPG, wyprodukowana na zlecenie firmy Square Enix przez studio DeNA (m.in. Transformers: Battle Tactics) – jest ju¿ dostêpna na smartfonach i tabletach z systemami iOS i Android na ca³ym ¶wiecie. Produkcja, w której odgrywamy kluczowe sceny z dotychczasowych ods³on cyklu Final Fantasy, zosta³a wydana w modelu free-to-play z opcjonalnymi mikrop³atno¶ciami.

W Final Fantasy: Record Keeper gracz wciela siê w Ucznia, który na zlecenie doktora Moga stara siê odzyskaæ wspomnienia o bohaterskich czynach, zapisane w obrazach. Pamiêæ o dawnych wydarzeniach pozwala³a utrzymaæ królestwo w harmonii i teraz, wraz z ich utrat±, chwieje siê ono w posadach. Nie maj±c wielkiego wyboru, Uczeñ przenosi siê do innych ¶wiatów, gdzie prze¿ywa jeszcze raz z takimi postaciami jak Cloud, Squall i Lightning doskonale znane, ale powoli zapominane historie.

Tytu³ stanowi nie lada gratkê dla ka¿dego fana serii FF. Twórcy ze studia DeNA odtworzyli w 16-bitowej stylistyce wszystkie najwa¿niejsze bitwy i momenty kulminacyjne z poprzednich ods³on bestselerowego cyklu. Powracaj± kultowe areny walk i przeciwnicy, z którymi musieli¶my uporaæ siê, aby odkryæ plany Sephirotha (Final Fantasy VII), tajemnice miasta Zanakard (Final Fantasy X) czy prawdziw± naturê ¶wiata Pulse (Final Fantasy XIII). Oczywi¶cie to tylko przyk³ady wydarzeñ, które prze¿yjemy jeszcze raz dziêki Final Fantasy: Record Keeper.

Rozgrywka sprowadza siê do uczestnictwa w coraz trudniejszych bitwach podzielonych na rundy, w których Uczeñ mo¿e liczyæ nie tylko na pozosta³ych cz³onków swojej dru¿yny, w sk³ad której wchodz± nie tylko podstawowe jednostki, ale te¿ kultowi bohaterowie pokroju Clouda i Squalla. Sam system walki wykorzystuje nieco uproszczon± wersjê charakterystycznego dla serii systemu ATB (Active Time Battle). Nie zabrak³o te¿ Limit Breaków (zwanych tu Soul Breakami), wzywania summonów, pozyskiwania nowego ekipunku i czarów. Do gry przeniesiono te¿ system rozwoju postaci, a wisienk± na torcie s± starcia z „historycznymi” bossami, czekaj±cymi na gracza pod koniec ka¿dego wspomnienia.

Gra mo¿e siê pochwaliæ ca³kiem rozs±dnie rozplanowanym systemem mikrop³atno¶ci. Mimo ¿e znajdziemy tu pasek energii (ka¿da misja poch³ania okre¶lon± ilo¶æ czynnika staminy), nie przeszkadza on w kontynuowaniu zabawy (czêsto odnawia siê dziêki czynionym postêpom, poza tym standardowa prêdko¶æ regeneracji jest ju¿ spora). W ogólnym rozrachunku studiu DeNA uda³o siê stworzyæ solidn± produkcjê, uzyskuj±c± wysokie noty w serwisach bran¿owych (m.in. 5/5 w TouchArcade). Ciekawe czy na rynkach anglojêzycznych uda siê jej powtórzyæ sukces z Japonii, gdzie tytu³ pobrano ponad 5 milionów razy.

¬ród³o:
"Jiker" - GRY-OnLine
Klemens
2015-03-26 19:05:19
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow