Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Death Stranding PC - recenzje, trailer i Half-Life
Jutro doczekamy się premiery pecetowego wydania Death Stranding. Z tej okazji firma 505 Games udostępniła premierowy zwiastun produkcji. Materiał trwa tylko minutę ale, pokazuje nowości, które otrzymają nabywcy gry na PC. Nie, nie chodzi tylko o kwestie techniczne pokroju rozdzielczości 4K oraz wyższy poziom trudności. Trailer prezentuje część obiecanej zawartości inspirowanej serią Half-Life. Obejmuje to m.in. przedmioty kosmetyczne, specjalne skórki dla pojazdów oraz pewnego wroga, którego możecie kojarzyć z przygód Gordona Freemana.



Death Stranding zadebiutuje na PC jutro, ale zawczasu pojawiły się recenzje pecetowego wydania gry. Zawartość pozostała niezmieniona w porównaniu z wydaniem na PlayStation 4 i tak jak w listopadzie, tak i teraz recenzenci nie mieli większych zastrzeżeń do świata i fabuły produkcji. Mniej pochwał zebrała rozgrywka, ale nawet najbardziej krytyczny dziennikarz z serwisu IGN nie zszedł z notą poniżej 6,8/10.

Jednak to wszystko słyszeliśmy już przy okazji debiutu na konsoli Sony, choć trzeba dodać, że jak na razie Death Stranding na PC zbiera nieco lepsze recenzje niż na PS4 (średnia ocen z recenzji w serwisie Metacritic: 88/100 z 24 tekstów). Ważniejszą kwestią jest aspekt techniczny pecetowego portu, bo – bądźmy szczerzy – konwersje gier z konsol często pozostawiają wiele do życzenia. Na szczęście Death Stranding jest wyjątkiem od tej reguły. Recenzenci nie odnotowali problemów z grą, sprawnie działającą w 60 klatkach na sekundę nawet na starszych konfiguracjach. Oczywiście wyższe rozdzielczości pokroju Full HD wymagają już mocniejszego sprzętu, ale optymalizacja Death Stranding pozytywnie zaskakuje na tle stereotypowych portów z konsol.

Również sterowanie nie okazało się kłopotliwą kwestią. Pady, rzecz jasna, sprawdzają się najlepiej, ale nie zapomniano o umożliwieniu gry przy pomocy myszki oraz klawiatury. Ta druga opcja została rozwiązana zaskakująco dobrze: twórcom udało się sensownie przyporządkować klawisze do funkcji, a interfejs nie sprawia większych problemów. Owszem, w paru tekstach uczciwie dodano, że ta kombinacja mimo wszystko przegrywa z padem. Niemniej nawet bez niego sterowanie jest na tyle wygodne, by nie psuło doznań z gry.

Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine
Klemens
2020-07-13 21:06:23
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow