Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Zapowiedziano Warhammer 40,000: Inquisitor - Prophecy
Po niemal roku od premiery gry Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr studio NeocoreGames zapowiedziało, że doczeka się ona samodzielnego dodatku. Add-on zostanie zatytułowany Warhammer 40,000: Inquisitor - Prophecy, a jego premiera na komputerach osobistych odbędzie się 28 maja (na PlayStation 4 oraz Xboksie One ma on zadebiutować w późniejszym terminie). Wyceniono go na 24,99 dolara (w przeliczeniu około 96 złotych), jednak posiadacze Martyra przez ograniczony czas będą mogli liczyć na trzydziestoprocentową zniżkę. Jako że „podstawka” otrzymała polskie napisy, można oczekiwać, że taki sam los spotka opisywane rozszerzenie.

Największą nowością wprowadzoną w Warhammer 40,000: Inquisitor - Prophecy będzie nowa klasa postaci, czyli Tech-Adept. Wśród unikalnych zdolności reprezentującego ją Inkwizytora prym wiedzie możliwość przyzywania na pole bitwy sojuszniczych jednostek i ulepszania ich. Poza tym autorzy oddadzą w nasze ręce specjalną kampanię fabularną. Będzie się ona składać z trzech rozdziałów, a jeden z nich zostanie poświęcony wyłącznie nowemu bohaterowi. Całość zostanie przygotowana w taki sposób, by mogli się nią cieszyć zarówno sympatycy podstawowej wersji gry, jak i osoby, które nie miały z nią styczności. W trakcie zabawy natomiast odwiedzimy niewidziane dotąd miejsca, na których liście znajdziemy pełne niebezpieczeństw pustynie czy wulkaniczne światy tonące w lawie. Znajdziemy tam również nowych przeciwników – mowa o doskonale znanych fanom uniwersum Eldarach i Tyranidach.

Warto dodać, że rozgrywka w Warhammer 40,000: Inquisitor - Prophecy będzie opierać się na rozwiązaniach wypracowanych na potrzeby aktualizacji 2.0, przygotowanej z myślą o podstawowej wersji gry. Podniesie ona limit poziomów, poprawi działanie systemów odpowiedzialnych za generowanie lootu i zdobywanie punktów doświadczenia, a także przemodeluje fazę „end-game”; twórcy wykorzystają ją również do wprowadzenia kooperacyjnego trybu kampanii i nowych przedmiotów oraz uczynienia rozgrywki bardziej dynamiczną.

Źródło:
"Vergil" - GRY-OnLine
Klemens
2019-05-09 19:36:01
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow