Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Wasteland 2 zapewni ponad 20 godzin zabawy – nowe informacje o grze
Niemiecki magazyn Gamestar opublikował obszerną zapowiedź Wasteland 2, postapokaliptycznej gry tworzonej przez studio inXile Entertainment za pieniądze zdobyte na Kickstarterze. Z tekstu dowiedzieliśmy się między innymi, że ukończenie głównej opowieści zabierze około 20 godzin, bez uwzględnienia pobocznych zadań i odkrywania alternatywnych ścieżek. Producent liczy też na sprzedanie 200-300 tysięcy egzemplarzy gry, bo taki wynik pozwoli mu dalej funkcjonować.

Rozgrywka i umiejętności

Z zapowiedzi, przetłumaczonej przez serwis Wasteland 2 Guru, wiemy, że podczas ponad 20 godzin gry odwiedzimy około 40-50 map, reprezentujących różne lokacje. Rozgrywkę będzie napędzał system CLASSIC, opisujący postacie statystykami Charisma, Luck, Awareness, Strenght, Speed, Intelligence oraz Coordination. Do tego dojdą 32 umiejętności, podzielone na kategorie: Combat, Scientific i General. Do drużyny wcielimy maksymalnie siedem postaci.

Umiejętności z grupy Combat:

  • Blunt Weapons
  • Bladed Weapons
  • Anti-Tank-Weapons
  • SMG
  • Shotguns
  • Energy Weapons
  • Assault Rifles
  • Sniper Rifle
  • Handguns

    Umiejętności z grupy Scientific:

  • Picklock
  • Safecrack
  • Alarm Disarm
  • Toaster Repair
  • Computer Tech
  • Synth Tech
  • Demolitions
  • Brute Force

    Umiejętności z grupy General:

  • Silent Move
  • Salvaging
  • Hard Ass
  • B.S. Detector
  • Outdoorsman
  • Evasion
  • Leadership
  • Folklore
  • Animal Whisperer
  • Field Medic
  • Surgeon
  • Weapon Smithing
  • Field Stripping
  • Perception
  • Barter

    Z innych ciekawostek wspomniano o broni energetycznej, której obrażenia będą uzależnione od tego, ile metalu znajdzie się w zbroi przeciwnika - im więcej, tym lepiej. Z tego względu, technologia nada się świetnie do eliminowania członków gangu Wrecking Crew, jednej z frakcji, na jaką trafimy w Wasteland 2. W zapowiedzi znalazło się parę nowych screenów.

    Fabuła i frakcje

    Historia rozpocznie się z przytupem: od pojawienia się trupa i tajemniczego sygnału radiowego. Audycje mają zresztą być istotną częścią rozgrywki, dostarczającą muzyki i zmieniającą się w odpowiedzi na działania gracza. W tekście potwierdzono obecność kilku frakcji. Dowiedzieliśmy się również, jak zmienią się one w drugiej odsłonie serii. W Wasteland 2 trafimy między innymi na następujące grupy ludzi:

  • Mannerites – grupa dbająca o etykietę i stosowne zachowanie, której przywódcą będzie Mr Manners. Frakcja wydawałaby się przyjemna, gdyby nie fakt, że jej przedstawiciele jedzą ludzi.
  • Red Skorpions – paramilitarna grupa ocalałych, wywodząca się z istniejącego obecnie gangu. Ich naturalnymi wrogami będą Rangersi.
  • Pistol Packing Priests – grupa zwariowanych duchownych, która chce „wyczyścić” ludzkie niedobitki po apokaliptycznej zagładzie. Jak wskazuje nazwa, ich ulubionym rodzajem broni są pistolety.
  • Children of the Citadel – frakcja wierząca, że następnym krokiem ewolucyjnym jest połączenie człowieka z maszyną. Lekceważą zwykłych ludzi.
  • Gippers – grupa ludzi czcząca… Ronalda Reagana, jednego z amerykańskich prezydentów. Nazwa wywodzi się z biograficznego filmu Knute Rockne, All American.
  • Robinsons – frakcja opierająca się na motywacyjnych mówcach pokroju Dale’a Carnegiego lub Tony’ego Robbinsona. Ich filozofia jest prosta: myśl pozytywnie.
  • Wrecking Crew – psychopatyczny gang zajmujący się terroryzowaniem mieszkańców świata i rozpoznawalny z daleka dzięki zbrojom wykonanym ze złomu.

    Źródło:
    Szymon Liebert - GRY-OnLine
  • Klemens
    2013-07-30 14:42:01
    Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
    Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow