Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Wasteland 2 - wczesna beta oraz system atrybutów i umiejętności
Studio inXile Entertainment ujawniło kilka nowych informacji na temat atrybutów i umiejętności w grze Wasteland 2, a także zapowiedziało wydanie wczesnej bety. Oprócz tego udostępniono dwa nowe screeny.

Dostęp do wczesnej bety Wasteland 2 otrzymają osoby, które w serwisie Kickstarter wpłaciły swego czasu przynajmniej 55 dolarów, aby wspomóc twórców w stworzeniu gry. Dokładna data wydania bety nie jest jeszcze znana, ale najprędzej dojdzie do tego za kilka tygodni. Tyle bowiem zajmie deweloperowi naprawienie najważniejszych błędów wykrytych w trakcie wewnętrznych testów. Wczesna beta na pewno będzie działać na komputerach z najnowszymi systemami Windows. Twórcy postarają się o równoczesne wsparcie dla Maca i Linuksa, choć w tej chwili nie mogą o tym zapewnić.

Atrybuty to najważniejsze statystyki postaci, które z czasem mogą zostać ulepszone. Na każdy z nich przydzielimy określoną liczbę punktów, ustalając w ten sposób silne i słabe strony danego bohatera. Jeśli któryś z atrybutów nie będzie zbyt mocno ulepszony, może to odbić się negatywnie na powiązanej z nim umiejętności.

Deweloper przedstawił przykładowe zalety poszczególnych atrybutów:

  • Coordination (CO) – zwiększa szanse na zadanie krytycznych obrażeń i ustala liczbę punktów akcji (AP) do wykorzystania;
  • Awareness (AW) – zdolność do zauważania wydarzeń dziejących się dookoła postaci. Bohater z wysokim atrybutem Awareness może wcześniej odegrać swoją turę i lepiej unikać ciosów;
  • Luck (LK) – poprawia krytyczne uderzenia, zwiększa szansę na otrzymanie dodatkowych punktów akcji w trakcie jednej tury;
  • Strength (ST) – definiuje siłę postaci i zdolność do przenoszenia cięższego ekwipunku;
  • Speed (SP) – zwiększa szybkość poruszania się, skraca czas wykorzystania danej umiejętności;
  • Charisma (CHR) – urok i osobowość bohatera, mająca wpływ na jego postrzeganie przez inne postacie;
  • Intelligence (IQ) – zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów, zwiększa liczbę punktów umiejętności otrzymywanych za każdy poziom doświadczenia.

    Gracz wykorzysta tzw. punkty przetrwania (SP), aby ulepszyć określone umiejętności. Każda z nich może mieć maksymalnie dziesięć „oczek”. W tym przypadku zasada jest bardzo prosta – im więcej punktów zainwestujecie w daną zdolność, tym postać jest w niej bardziej wyspecjalizowana. Oprócz tego umiejętności będą się rozwijać w miarę ich wykorzystywania.

    Zdolności podzielono na trzy główne kategorie: walkę, wiedzę i ogólne. Te pierwsze określą, jak sprawnie bohater posługuje się poszczególnymi rodzajami broni. Wśród umiejętności poszerzających wiedzę znajdziemy m.in. otwieranie zamków, wyłączanie alarmów, ciche poruszanie się, czy odnajdywanie przedmiotów. Z kolei do zdolności ogólnych zaliczamy handel, przywództwo, leczenie czy tworzenie i ulepszanie broni.

    Źródło:
    "Sarge" - GRY-OnLine

    th Wasteland 2   wczesna beta oraz system atrybutow i umiejetnosci 141853,1.jpg

    th Wasteland 2   wczesna beta oraz system atrybutow i umiejetnosci 141853,2.jpg
  • Klemens
    2013-10-04 14:18:27
    Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
    Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow