Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Szczegóły na temat systemu karawan w Diablo III
Już wcześniej firma Blizzard potwierdziła, że na tegorocznych targach gamescom dostępna będzie gra Diablo III – trzecia odsłona jednego z najpopularniejszych cyklów tego dewelopera. Impreza w Niemczech już za nami, więc nie musieliśmy zbyt długo czekać na odsłonięcie pierwszych informacji.

Twórcy ujawnili właśnie nowy element swojego dzieła – system karawan. Zapewni nam on dostęp do pewnych unikalnych postaci pomocniczych nazywanych rzemieślnikami. Zaliczymy do nich kowala, mistyka oraz jubilera, a każdy z nich będzie charakteryzował się innymi umiejętnościami oraz okaże się w jakiś sposób przydatny dla głównego bohatera.

Karawana ma cały czas towarzyszyć w naszej przygodzie i spełniać rolę swego rodzaju centrum zaopatrzenia. Będzie ona usytuowana w określonych lokacjach zawsze niedaleko naszej postaci, aby można było w każdej chwili do niej wrócić.

Do karawany należą najważniejsi NPC, ludzie przydzielający nam zadania oraz wspomniani rzemieślnicy. Chcąc mieć ich do swojej dyspozycji musimy ich najpierw odszukać, z czym będzie się wiązać jeden z głównych questów. Co ciekawe, każdy z NPC-tów będzie miał swoją własną historię i przeszłość – deweloper nie zamierza tej sprawy traktować po macoszemu.

Z czasem poszczególni rzemieślnicy otrzymają dostęp do przedmiotów niedostępnych nigdzie indziej w świecie gry, każdy oferuje też co innego. Dla przykładu kowal wytwarza zbroję i broń, może też nam umożliwić ulepszanie niektórych przedmiotów poprzez dodawanie do nich określonych elementów. Mistyk tworzy zwoje, eliksiry, magiczne bronie i runy oraz rzuca urok na pewne elementy rynsztunku. Z kolei jubiler zajmuje się klejnotami, amuletami i pierścieniami. Może też usuwać ulepszenia zaaplikowane przez kowala oraz łączyć szlachetne kamienie w celu poprawy ich jakości.

Możemy także zbierać rzadkie materiały dla rzemieślników, które upuszczają zabici przeciwnicy. Im wyższy poziom zebranego przedmiotu, tym wyższa wartość wytworzonego później materiału. Z czasem uzyskamy też zdolność konwertowania niechcianego uzbrojenia we wspomniane wyżej składniki do wykorzystania przez rzemieślników. Dzięki temu zaoszczędzimy miejsce w ekwipunku i zmieścimy więcej innych rzeczy.

Jeśli chcielibyście sami sprawdzić jak cały system sprawdza się w akcji, serwis Kotaku umieścił materiał filmowy, w którym Jay Wilson z Blizzarda wyjaśnia nam meandry nowo zapowiedzianego elementu swojej produkcji.

Źródło:
"Sarge" - GRY-OnLine
Klemens
2010-08-22 21:39:48
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow