W połowie maja dowiedzieliśmy się, że studio GSC Game World pracuje nad grą S.T.A.L.K.E.R. 2. W pierwszym oficjalnym komunikacie autorzy poskąpili jakichkolwiek konkretów na temat swego projektu, poza orientacyjną datą premiery, która ma się odbyć w 2021 roku. Głos w sprawie zabrał jednak Siergiej Galjonkin z Epic Games – w trakcie podcastu dotyczącego tworzenia gier wideo Galjonkin odpowiadał na pytania słuchaczy; jak nietrudno się domyślić, przewinęła się tam również kwestia kolejnej podróży do Zony.
Galjonkin stwierdził, że Siergiej Grigorowicz (szef
GSC Game World i właściciel praw do marki
S.T.A.L.K.E.R.) zapowiedział omawianą produkcję tak wcześnie (trzy lata to przecież kawał czasu), by wygenerować tak zwany „hype” i powołując się na duże zainteresowanie graczy, znaleźć dla niej wydawcę. Galjonkin mówił też, że gra znajduje się obecnie we wczesnej fazie projektowej, a powstanie przy udziale nowego zespołu, niezwiązanego z trzecią odsłoną cyklu
Kozacy; niemniej oprócz nowych deweloperów w ekipie mieliby się pojawić również ludzie, którzy brali udział w tworzeniu wcześniejszych produkcji spod szyldu
S.T.A.L.K.E.R.
W tym momencie warto przypomnieć, że na podstawie enigmatycznego tweeta Galjonkina gracze zaczęli snuć domysły, wedle których
S.T.A.L.K.E.R. 2 miałby działać w oparciu o technologię Unreal Engine; sam zainteresowany w żaden sposób nie odniósł się jednak do tych rewelacji.
Źródło:
"Vergil" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2018-05-29 18:35:39
|
|