Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

S.T.A.L.K.E.R. 2 będzie wymagał stałego połączenia z Siecią
Nie mamy dobrych wieści dla graczy pecetowych. S.T.A.L.K.E.R. 2 będzie w trakcie rozgrywki pobierał wycinki danych, przez co granie bez połączenia z Siecią stanie się niemożliwe.

W internetowym wydaniu rosyjskiej gazety Komsomolskaja Prawda został opublikowany wywiad z Siergiejem Grigorowiczem z GSC GameWorld, którego tematem był S.T.A.L.K.E.R. 2. Wieści, niestety, nie są zbyt pomyślne.

- Zabezpieczenie przed piractwem? Część zawartości będzie umiejscowiona na serwerze i zostanie pobrana w trakcie rozgrywki. Nieustanne połączenie z internetem jest wymagane. Informacje tekstowe, kod i questy będą ładowane w trakcie tego połączenia. Piractwo to spory problem i próbujemy z nim walczyć - tłumaczy Grigorowicz.

- Jeśli ludzie nie mogą sobie pozwolić na legalną wersję, z korzyścią dla nas jest, gdy ściągną piracką kopię i wtedy zapragną kupić właściwy produkt. Na Ukrainie są różne towary, które ludzie kochają tak bardzo, że kupują od razu licencjonowane wydanie. Naszym celem jest stworzenie właśnie takiego produktu - dodaje przedstawiciel GSC GameWorld.

Źródło:
Patryk "Pepsi" Purczyński - gram.pl
Klemens
2011-10-08 15:02:02
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow