Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Project Zomboid otrzyma wkrótce tryb wieloosobowy
Produkcja zatytułowana Project Zomboid, czyli ukazany w rzucie izometrycznym survivalowy cRPG w otwartym świecie, powstaje już od paru lat i praktycznie od początku twórcy zmagają się z problemami, ale wygląda na to, że prace w ostatnim czasie przebiegają bez większych zakłóceń. Tytuł tworzony z myślą o komputerach PC, Mac i Linux jest dostępny w sprzedaży w ramach usługi Steam Early Access, co oznacza nic innego, tylko dostęp do wczesnej wersji gry, a więc niekompletnej i niepozbawionej licznych błędów. Niedługo zawartość zostanie poszerzona o dość istotny element rozgrywki, czyli tryb wieloosobowy. Pozwoli on na zabawę w gronie (nie)znajomych przez internet (maksymalnie kilkunastu uczestników) lub w przyszłości na podzielonym ekranie (do czterech graczy). Dokłada data dodania multiplayera do Project Zomboid nie jest znana, ale raczej to kwestia tygodni niż miesięcy. Szybkość wydania trybu wieloosobowego zależy jednak od przebiegu wewnętrznych testów.

Co warto odnotować, liczba graczy nie została jeszcze ostatecznie ustalona – w testach wzięto pod uwagę 10-12 użytkowników, ale prawdopodobnie limit zostanie zwiększony w finalnej wersji. Gracze będą mogli utworzyć własny dedykowany serwer, ustalając rodzaj zabawy (kooperacja lub PvP) czy decydując o tym, kogo dopuszczą do sieciowej rozgrywki. Autorzy gry jednak wciąż mają wiele do zrobienia – czeka ich bowiem poprawianie błędów i dopracowywanie kodu sieciowego.

To z pewnością ucieszy tych użytkowników, którzy mają już dość samotnej eksploracji świata owładniętego przez żywe trupy. Poza multiplayerem trwają też prace nad rozbudowaniem gry o postacie niezależne, na które wielu dotychczasowych graczy oczekuje z utęsknieniem. NPC-e jednak wciąż znajdują się w stosunkowo wczesnej fazie produkcji i wbrew pozorom jest to bardziej skomplikowana kwestia niż uzupełnienie rozgrywki o tryb sieciowy. Stąd taka, a nie inna decyzja studia The Indie Stone.

Źródło:
"qjin" - GRY-OnLine
Klemens
2014-01-20 19:39:56
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow