|
|
|
.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
Patch 1.05 do Mass Effect: Andromeda pojawi się w tym tygodniu
| |
Najnowsze dzieło studia BioWare Montreal, czyli Mass Effect: Andromeda, zadebiutowało z przygodami. Wielu graczy nie pozostawiło suchej nitki na animacjach twarzy, których jakość… cóż, odbiegała od standardów, do jakich przyzwyczaiły nas poprzednie produkcje tego zespołu. Sytuację zmienią nadchodzące łatki, z których pierwsza, oznaczona numerem 1.05, zadebiutuje jeszcze w tym tygodniu – a dokładnie w najbliższy czwartek, 6 kwietnia.
Listę wprowadzonych przez deweloperów zmian otwierają poprawione oczy ludzi i reprezentantów rasy asari. Ponadto, łatka powinna naprawić szereg problemów związanych z nieprawidłową synchronizacją ruchów warg z kwestiami wypowiadanymi przez niektóre postacie, a także rozprawić się z przynajmniej częścią „efektownych inaczej” animacji twarzy. Na tym jednak usprawnienia się nie kończą – deweloperzy pochylili się również nad balansem rozgrywki, co tyczy się zarówno kampanii fabularnej, jak i trybu multiplayer.
Pełna lista zmian prezentuje się następująco:
Dodano możliwość pominięcia sekwencji autopilota na mapie galaktyki;
Zwiększono limit liczby przedmiotów znajdujących się w ekwipunku;
Ulepszono zachowanie gałek ocznych u ludzi i reprezentantów rasy asari;
Obniżono ceny kluczy deszyfrujących i zwiększono ich dostępność u handlarzy;
Usprawniono synchronizację ruchu warg i animacje twarzy w trakcie dialogów;
Poprawiono ruchy bohatera/ki w trakcie biegu zygzakiem;
Poprawiono system matchmakingu;
Udoskonalono rozmieszczenie samouczka;
Zmiany w balansie w trybie dla pojedynczego gracza: skrzynki z amunicją, pancerz, broń, Nomad, profile, ataki, system rozwoju postaci;
Zmiany w balansie w trybie multiplayer: uzbrojenie, krycie się za osłonami, przeciwnicy;
Poprawiono logikę, czas i ciągłość w relacjach pomiędzy postaciami i w wątkach fabularnych;
Poprawiono błędy związane z przenikaniem obiektów;
Poprawiono błędy związane z nieprawidłowym odtwarzaniem kwestii dialogowych i soundtracku;
Poprawiono błąd związany z nieprawidłowym aktywowaniem dyskusji pomiędzy członkami oddziału;
Poprawiono błąd powodujący, że gracz tracił dostęp do Interfejsu Konsoli Porzuconych po kilku próbach złamania szyfru;
Poprawiono błąd związany z brakiem możliwości odbycia szybkiej podróży po rekrutacji Dracka, dopóki gracz nie wczytał stanu rozgrywki;
Poprawiono błąd blokujący postać gracza rozpoczynającą Szarżę Biotyczną;
Poprawiono błędy związane z niektórymi jaskiniami;
Poprawiono błędy związane z niewłaściwym funkcjonowaniem interaktywnych elementów w trybie multiplayer;
Wprowadzono poprawki związane ze streamingiem i stabilnością gry.
Źródło:
"Vergil" - GRY-OnLine
|
Klemens
| 2017-04-04 21:31:43
|
| |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|