W wywiadzie udzielonym serwisowi PCGamesInsider.biz, Antoine Molant z firmy Capcom – odpowiadający za marketing w Wielkiej Brytanii i regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) – poinformował, że komputery są drugą najważniejszą platformą dla wydanego w zeszłym roku Monster Hunter: World.
Bez wnikania w szczegóły – jest to druga co do wielkości platforma dla Monster Hunter: World, pośród wszystkich, dlatego też jest niezwykle ważna - powiedział wydawca.
Nie poinformowano, na jakim sprzęcie produkcja firmy
Capcom sprzedała się najlepiej, jednak biorąc pod uwagę kilka czynników, takich jak olbrzymia popularność serii w Japonii czy statystyki sprzedaży konsol 8. generacji, można domniemywać, że pierwsze miejsce przypadło w udziale PlayStation 4. Oznaczałoby to, że
Monster Hunter: World poradziło sobie najsłabiej na Xboksie One. Jeśli chodzi wersję pecetową, to duży sukces osiągnęła ona w Europie – m.in. w Niemczech oraz Rosji. Co ciekawe, sprzedaży na komputerach pomogła także… opóźniona premiera.
Choć zawsze staramy się traktować wszystkich klientów tak samo, konsole były głównymi platformami dla Monster Hunter World, a wersja na komputery PC musiała zostać wydana w późniejszym terminie. To w gruncie rzeczy pomogło, ponieważ wydanie PC miało swoje własne okno do promocji, PR i marketingu. W niektórych krajach, takich jak Niemcy czy Rosja, gra radziła sobie bardzo dobrze na platformie PC. To pomogło nam osiągnąć znacznie większy sukces w Europie – czytamy w wywiadzie.
Monster Hunter: World to RPG akcji, w którym zajmujemy się polowaniem na olbrzymie i niebezpieczne bestie. Produkcja zadebiutowała na konsolach w styczniu zeszłego roku, zaś wydanie komputerowe ukazało się siedem miesięcy później. Tytuł okazał się olbrzymim sukcesem dla wydawcy – jego sprzedaż przekroczyła 12 milionów egzemplarzy. W naszym kraju gra została wydana przez firmę
Cenega i jest dostępna w polskiej wersji językowej (kinowej – z napisami).
Warto też przypomnieć, że w tym roku
Monster Hunter: World doczeka się rozszerzenia zatytułowanego
Iceborn. Antoine Molant zaznaczył, że dodatek będzie kluczowym projektem dla
Capcomu i dodał, że firma planuje coś jeszcze, ale nie mógł na razie zdradzić, co to takiego.
Źródło:
"Aquma" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2019-03-15 14:07:59
|
|