Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Nowe poziomy Udręki już w Diablo III
Gracze należący do społeczności Diablo III mogą już się cieszyć nową łatką do swojej ulubionej gry. Co prawda nie wnosi ona żadnych rewolucyjnych zmian, ale zmienia to i owo w zakresie mechaniki, balansu rozgrywki oraz interfejsu gry. Aktualizacja jest ściśle powiązana ze startem 7. sezonu rozpoczynającego się 5 sierpnia, kiedy to gracze po raz kolejny rozpoczną rywalizację o miejsca w rankingach.

Wśród wprowadzonych zmian możemy znaleźć nowe poziomy trudności - dodane zostały XI, XII i XIII poziom Udręki. Najbardziej widoczne usprawnienia dotyczą trybu przygodowego, dostępnego wyłącznie dla graczy mających przypisany do konta dodatek Reaper of Souls. Zwiększone zostało doświadczenie otrzymywane za ukończenie Szczeliny Nefalemów, ponadto klucze do Głębokich Szczelin od teraz będą łupem gwarantowanym, którego ilość jest zależna od aktywnego poziomu trudności. Ułatwione zostało zdobycie idealnego Amuletu Piekielnego Ognia – Infernalne Machiny od teraz również się znajdują w puli łupów gwarantowanych, o ile aktywnym poziomem trudności jest co najmniej Udręka IV. Pulę łupów gwarantowanych zasiliła Korona Leoryka, będąca nagrodą za pokonanie Króla Szkieletów w trybie fabularnym. Wśród zmian estetycznych znajdziemy możliwość ukrycia interfejsu – jest to opcja przydatna dla graczy chcących uwiecznić niektóre momenty. Zwieńczenie poprawek stanowi naprawienie błędów ściśle powiązanych z przedmiotami oraz umiejętnościami postaci.

Źródło:
"Aidan" - GRY-OnLine
Klemens
2016-08-03 15:14:26
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow