|
|
|
.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
Kojima sugeruje, że Amerykanie nie zrozumieli Death Stranding
| |
Niedawno doczekaliśmy się premiery Death Stranding - najnowszego dzieła znanego dewelopera Hideo Kojimy, który jest znany przede wszystkim ze stworzenia serii Metal Gear Solid. Produkcja spotkała się z dość mieszanym przyjęciem ze strony recenzentów - nie brakuje opinii sugerujących, że mamy do czynienia z arcydziełem, ale część osób otwarcie przyznaje też, że uważa tę produkcję za dziwną i pretensjonalną. Sam producent uznał, że część krytyków prawdopodobnie nie zrozumiała jego tytułu. Najbardziej dostało się... amerykańskim graczom.
Muszę powiedzieć, że gra otrzymała entuzjastyczne recenzje, szczególnie w Europie i Japonii. Tu, w Stanach Zjednoczonych, mieliśmy jednak więcej krytyki. Być może jest to gra trudna do zrozumienia dla pewnego rodzaju krytyka i publiczności. Amerykanie są wielkimi fanami pierwszosobowych strzelanek, a Death Stranding taką nie jest - stwierdził Hideo Kojima w wywiadzie dla serwisu TGCom24.
Zdaniem japońskiego dewelopera graczom niektórych narodowości łatwiej docenić dzieła tak oryginalne i nietypowe jak te, które sam tworzy.
Zawsze staram się tworzyć nowe rzeczy, a spory i dyskusje są w porządku, ale trzeba powiedzieć, że Włosi czy Francuzi mają inną wrażliwość artystyczną, która pozwala im docenić ten rodzaj bardzo oryginalnych produktów, nie tylko w grach wideo, ale także w kinie - dodał twórca Death Stranding.
Źródło:
"Aquma" - GRY-OnLine
|
Klemens
| 2019-11-12 19:44:15
|
| |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|