Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Hide Or Die – sukces kickstartera asymetrycznego horroru multiplayer
Ludzie ze studia VecFour Digital mają powody do zadowolenia. Po dwóch tygodniach udało się przekroczyć cel minimalny zbiórki na asymetryczną grę multiplayer Hide Or Die (ustalony na poziomie 54,5 tys. dolarów). W chwili pisania tej wiadomości licznik na stronie pokazuje kwotę 59 tysięcy, a do końca akcji pozostało dziewiętnaście dni.

Gra utrzymana będzie w klimacie horroru. Na początku rozgrywki szesnastu graczy opuści bezpieczne schronienie i uda się eksplorować mapę w poszukiwaniu uzbrojenia oraz innych przydatnych przedmiotów. W świecie Hide Or Die głównym wrogiem ma być ciemność. Kto podejdzie do niej zbyt blisko przeobrazi się w psychopatycznego mordercę, który zacznie polować na resztę ocalałych.

Hide Or Die ma być grą asymetryczną, więc morderca będzie znacznie potężniejszą postacią niż zwykli ludzie. Na wypadek bycia złapanym przez ciemność, przed rozpoczęciem rozgrywki każdy gracz dokona wyboru pomiędzy kilkoma typami psychopatów, dysponujących unikalnymi umiejętnościami.

Mecze zostaną podzielone na etapy. W każdym z nich tylko jedna osoba będzie mogła stać się mordercą. Pozostali gracze spróbują przetrwać na tyle długo, aby przywrócić zasilanie do wieży oświetlającej mapę. Gdy to im się uda, ciemność zostanie rozproszona, uwalniając również postać, która była psychopatą. Wtedy grupa ruszy do kolejnej sekcji, gdzie cykl ulegnie powtórzeniu.

Ostatecznie, gdy przy życiu pozostanie już tylko jeden ocalały morderca, gra przejdzie w tryb pojedynku. Na mapie pojawi się gęsta mgła, utrudniająca unikanie konfrontacji. Do tego na poziom zrzucone zostanie dodatkowe potężne uzbrojenie dla niezainfekowanego ciemnością człowieka, które sprawi, że będzie miał szanse w starciu z psychopatą.

Podczas zabawy ocaleli otrzymają możliwość korzystania z prostego uzbrojenia, różnorodnych pułapek, gadżetów odwracajacych uwagę czy przedmiotów ułatwiających unikanie wykrycia przez mordercę. Dodatkową atrakcją ma być proceduralny system generowania map.

Hide Or Die zmierza wyłącznie na pecety. Premiera ma nastąpić w październiku tego roku. Zamknięta alfa testowana jest od stycznia.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Klemens
2018-05-30 16:34:28
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow