|
|
|
.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
Detroit: Become Human pozwoli na łatwe sprawdzenie alternatywnych wersji opowieści
| |
Quantic Dream znane jest z tworzenia produkcji, w których podejmowane przez gracza decyzje mają realny wpływ na kształt opowieści. Nie inaczej będzie również w ich najnowszej grze – świetnie się zapowiadającym Detroit: Become Human. Dla przykładu, znana z jednego z pokazów misja Hostage (pol. zakładnik), może skończyć się aż na siedem różnych sposobów. W związku z tą mnogością możliwości, twórcy zdecydowali się pójść na rękę graczom, którzy lubią przechodzić gry w 100% i zawarli w swoim tytule mechanikę, która ułatwi sprawdzanie alternatywnych wersji wydarzeń.
Jak to ma działać? Każda misja będzie ukazana w formie swoistego „drzewka opowieści”, na którym zaprezentowane będą podjęte przez nas wybory. W dowolnym momencie mamy możliwość powrotu do któregoś z punktów krytycznych i przejścia danego fragmentu ponownie. Jeśli podejmiemy odmienną decyzję, odblokujemy kolejną gałąź na naszym „drzewie”. Dzięki temu sprawdzenie alternatywnych ścieżek będzie znacznie prostsze, niż np. w Heavy Rain, które często zmuszało graczy do powtarzania rozległych fragmentów gry.
Źródło:
"Aquma" - GRY-OnLine
|
Klemens
| 2017-12-14 21:36:13
|
| |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|