|
|
|
.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
Autor ścieżki dźwiękowej Wiedźmina 3 stworzy oprawę muzyczną gry Seven
| |
Polskie studia IMGN.PRO i Fool’s Theory – twórcy zapowiedzianego niedawno izometrycznego RPG-a pod tytułem Seven – ogłosili, że Marcin Przybyłowicz, reżyser dźwięku i kompozytor muzyki w Wiedźminie 3: Dzikim Gonie, skomponuje kompletną ścieżkę dźwiękową dla ich wspólnej produkcji, będącej jednocześnie debiutem ekipy z Bielska-Białej (Fool’s Theory). Przybyłowicz dotychczas stworzył motyw przewodni na potrzeby Seven, który można posłuchać na oficjalnej stronie internetowej rzeczonego tytułu, a także przygotował niewielką próbkę innego utworu, przedstawiającą styl muzyczny aktualnie kreowanego soundtracku. Polski kompozytor o swoim najnowszym zleceniu opowiedział w następujących słowach (cytat z oryginalną pisownią pochodzi z informacji prasowej):
Jeśli miałbym wybrać jedną rzecz którą lubię najbardziej w swojej pracy powiedziałbym, że to początek każdego projektu. W tej fazie podejmujesz wszystkie istotne decyzje, między innymi – jak twoja gra będzie brzmieć, jaka będzie jej muzyczna tożsamość, jak jej odbiorcy będą ją postrzegać. O to właśnie chodzi w muzyce – my kompozytorzy jesteśmy czarodziejami grającymi na emocjach. Dla mnie wszystko zaczyna się w momencie, w którym uda mi się załapać fale na jakich nadaje świat gry, a w przypadku Seven są one bardzo interesujące. Wszystko kręci się wokół tego jak ludzkość walczyła o przetrwanie po apokalipsie i budowała nową cywilizację na ruinach starej. Jest to świetna baza do pracy – świat Seven zachęca do eksperymentów i szalonych pomysłów. Weźmy na przykład następującą kwestię: jakich instrumentów używają mieszkańcy Peh? To proste – takich które udało im się stworzyć samemu ze złomu, śmieci i wszystkiego innego co można było znaleźć. Jak może to brzmieć? Ja słyszę to na przykład tak. To w połączeniu z bardziej tradycyjnym, akustycznym brzmieniem stanowi esencję muzyki Seven. Mam szczerą nadzieję, że poczujecie to gdy gra w końcu się ukaże.
Seven nie posiada w tej chwili nawet przybliżonej daty premiery. Wiemy jedynie, że gra przynajmniej początkowo ukaże się tylko na komputerach osobistych i będzie napędzał ją silnik Unreal Engine 4.
Źródło:
"Meehow" - GRY-OnLine
|
Klemens
| 2015-09-30 16:49:01
|
| |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|