Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

WiedĽmin 3: Dziki Gon z obsług± technologii PhysX i DirectX 11
Niemiecki serwis PC Games Hardware ujawnił kilka technicznych szczegółów na temat gry WiedĽmin 3: Dziki Gon. Redaktorzy zza naszej zachodniej granicy dowiedzieli się, że produkcja polskiego studia CD Projekt RED wesprze m.in. technologię PhysX oraz biblioteki DirectX 11.

Szczególnie interesuj±ca jest wie¶ć o obsłudze PhysX. Jest to technologia dedykowana pecetom wyposażonym we wspieraj±ce tę technologię karty Nvidia GeForce. Pozwala ona na realistyczne odwzorowanie fizyki, eksplozji, czy wody w grach wideo. Do tej pory rodzimy deweloper korzystał z silnika Havok, który zdaje się być jednak mniej rozbudowany i w tych czasach już do¶ć przestarzały.

Wsparcie dla bibliotek DirectX 11 oznacza wzbogacenie warstwy technicznej gry o obsługę teselacji, techniki MSAA (ang. Multisample Anti-Aliasing), czy HDAO (High Definition Ambient Occlusion). Nie jest to wielka niespodzianka, jako że WiedĽmin 3: Dziki Gon został zapowiedziany nie tylko na PC, ale też konsole nowej generacji.

¬ródło:
"Sarge" - GRY-OnLine
Klemens
2013-03-03 12:41:41
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow