Twórcy Pillars of Eternity II w czwartek tymczasowo włączyli walkę turową w grze, następnie błyskawicznie przygotowali patch, by ją wyłączyć. Fani jednak zauważyli zmiany. Użytkownik Reddita o nicku raggnarok odkrył nowy sposób prowadzenia potyczek, gdy wrócił do gry po dłuższej nieobecności. W walce turowej każda postać może przesunąć się na określoną odległość i wykonać jedną akcję.
Obsidian Entertainment nie skomentowało owego trybu. Czy oznacza to, że ekipa pracuje nad turowym systemem walki i przedwcześnie go włączyła? System ten wpłynąłby na zmiany w balansie i prawdopodobnie wymagał zmodyfikowania wielu zaklęć i umiejętności. Może to też być wyłącznie pozostałość po systemie, który miał zostać wprowadzony, lecz ostatecznie zaniechano prac.
Źródło:
Małgorzata Trzyna - gram.pl
|
Klemens
|
2018-12-25 01:49:31
|
|